Wednesday, October 31, 2012

.: Tlg jgn memotong barisan

saya rasa amat dizalimi, bila dalam kesesakan jem balik raya di highway PLUS tu, ramaipula yg memotongdi lorong kecemasan.masa tu, rasa sangat marah, dan rasa sangat tertindas oleh orang-orang yg selfish. saya bertolak dari rumah di kota bahru jam 9 pagi, sampai di tg malim jam 1 pagi.kepada mereka yg telah memotong saya masa sama-sama balik dari raya haji baru-baru ni, hanya Allah saja dapat mengadili perbuatan anda tu. anak-anak saya pun keletihan dan kelaparan juga, ingat anak-anak korang jer ker? saya pun nak sampai cepat, bukan awk jer. so, kenapa suka hati jer potong ikut lorong kecemasan, pastu sedap-sedap hati jer masuk lorong balik bila dah tak boleh memotong. abis, bila saya nak maju ke depan kalu korang ajer asyik masuk lane???suatu hari, korang yg menzalimi pengguna jalan raya yg lain ni akan turut mendapat bahagian anda.





1 comment:

  1. saya pun gitu juga balik raya haji, sakit hati betul lihat gelagat org pentingkan diri sehingga membahayakan org lain

    ReplyDelete