Monday, October 22, 2012

.: Mama marah sebab....

of course sebab mama sayang...

mama bukan ibu terbaik di dunia..tp mama la satu-satunya mama korang... so, mama lah yg bertanggungjawab untuk didik anda-anda semua. Jadi, maaf lah kalu mama nih tergarang. Mama tau, mama kena belajar lebih banyak ibu ke'mama'an... dan mama kena belajar lebih sabar lagi dgn kerenah anda-anda semua nih....

mama rasa, masa mama kecik dulu, mama baik aje... kenapa la anda-anda semua nih sangat mencabar yer? mama minta maaf la, kadang-kadang mama buat anda semua merajuk... heh heh heh.... nak buat macam mana, mama merajuk anda tak pujuk pun... kira seri la tu.

so, bila anda semua besar, jangan pula anda ingat mama nih ibu yang ganas dan kejam, tau nak marah ajer... mama stress sebenarnya. mama stress dgn babah... babah tu yg nak gi sambung phd... huhuhu... jadi, dalam hal ni babah yg bersalah...

mama macam biaser la, mama innocent, mama kan mangsa keadaan.... heheheh..

ok lah. mama akan cuba jadi ibu yg paling baekkkkkkk.... mulai hari ni, mama lancarkan minggu TAK NAK MARAH...

jadi, sepanjang minggu ni, kalu mama marah, mama akan kena jual dgn babah... ok.

huhuhu..... payahnya tak marah...
apa pun, mama akan cuba tidak marah yer anak-anak semua..semoga, mama akan lambat berkedut... hahaha

No comments:

Post a Comment