Wednesday, April 25, 2012

.: Terima kasih ibu..terima kasih ayah...

Terima kasih..semoga Allah sentiasa merahmati ibu dan ayahku...


Terima kasih kerana menyuap saya makan.

Terima kasih kerana membersihkan saya setiap hari.

Terima kasih kerana setiap hari, ada bersama saya sewaktu kecil.

Terima kasih kerana besarkan saya dengan sempurna...

Terima kasih kerana menyara saya dari kecil... walau seribu kepayahan...

Terima kasih kerana berkorban segalanya, walau banyak peluang lain mendatang... kau korbankan demiku..

Terima kasih kerana sudi menjagaku...

Terima kasih kerana tidak meninggalkan aku... pada sesiapa pun jua...walau datuk atau nenek...

Terima kasih kerana kesabaran ..kesetiaan masing-masing..aku punya keluarga sempurna...


Terima kasih.... Tuhan... Syukur...

Rabbighfirlii waliwaalidayya warhamhuma kama robbayaanii soghiiraa...

No comments:

Post a Comment