Tuesday, March 27, 2012

.: Sabrina dah masuk 8 bulan

Sabrina dah panggil mama, babah...lambai-lambai tangan...tepuk tangan... hmm..ceredik dah dia. maintain chubby.. sampai sekarang masih lagi menggunakan kemahiran mengengsot untuk ke depan. kalau dia rajin, ada la pose macam nak merangkak, tapi belum merangkak.

Babah selalu puji Sabrina manis...manis macam dia... ye lah...kalau tak babah yg puji, siapa lagi nak puji kan..(sambil-sambil babah perasan sendiri).

Sabrina manja. Ye lah, baby mana tak manja. Malam-malam mesti nak tido atas lengan. Kalau tak, tak lena. hehehehhe... Kata pengasuh di taska, kalau sabrina tak datang taska, sunyiiii je taska. Hmm, apa maksudnya tu? Sabrina baby paling senior. Sebab masa mula-mula taska amik baby, cuma ada sabrina je baby. Lepas tu baru la baby-baby lain masuk. Jadi, kesenioran sabrina amat terserlah...hihihihi.

Alhamdulillah, taska dibawah pengurusan baru amat menyenangkan hati saya. Saya bersyukur, mungkin rezeki Sabrina la kot, elok je habis pantang, terus dapat penngurusan baru, lalu Sabrina dapat tempat.

Sebelum ni di bawah pengurusan lama, Sabrina tak ada tempat, kononnya penuh. Saya pun tak suka pengasuh lama tu. Alhamdulillah, sekarang semua pengasuh lama dah tak ada,saya sangat senang hati. masih lagi taska kat tempat sama, tapi pengurusan jauh lebih baik. Siapa tak senang hati??? Pengasuh-pengasuh baru pun semuanya penyayang. Maryam pun jauh lebih gembira berbanding dulu.
Syukur ya Allah...

1 comment:

  1. syukur bukan senang cari taska yg baik... HI, saya blogwalking je.. jom visit dan kalau sudi, follow blog i..

    ReplyDelete