Friday, March 30, 2012

.: Parents

Tengahari tadi, walid dan umy saya singgah... mcm dekat je bunyi nye kan? Umy dan walid saya datang...tp tak naik pun rumah saya. Singgah kat parking je... Tiba-tiba saya rasa geram kembali pada seseorang yang bagi saya duduk atas tak dapat pindah bawah sampai la sekarang. Tengok sekarang, parents saya pun dah tak larat nak naik berehat. Hnh... geram. Takpe lah.

Umy dan walid kata nak balik cepat..nak sampai kota bharu sebelum maghrib... ye lah.
Saya rasa sayu melihat mereka..yang sudah nampak sangat berusia sekarang... di usia begini mereka sepatutnya berehat, jaga hal ehwal mereka saja.

Masa muda mengerah keringat, pergi kerja dan jaga anak... bila dah usia senja begini? jaga cucu?


No comments:

Post a Comment