Tuesday, March 27, 2012

.: kalu u sakit kan...

kalu U sakit, haruss lah u tak payah datang keje. Buat merebak penyakit je.. pulak tu, kalu mintak buat itu ini u kata u sakit pulak. Habis tu u datang keje nak buat apa?
Baik u duduk diam-diam kat rumah... orang nak kata apa pun tak boleh kan??
Ataupun u sayang sangat nak cuti supaya rekod u cuti tak banyak??? Ataupun u nak simpan cuti u ek??

Kalu nak datang keje sangat, pastikan u buat keje ye... ingat orang lain nak buatkan keje u kalu u ada ???
Satu lagi, kat ofis ni dah ada limit jawatan. Kalu u nak keje, keje la elok-elok. Ramai lagi beratur nak keje gomen ni. Kalu u dah dapat jawatan, u dah memenuhkan perjawatan kat sini, tapi u tak buat keje, asyik cuti tanpa gaji la, cuti separuh gaji la, u pikir la, org lain menanggung bebanan bagi jawatan u. tak de hati , at least pakai la otak u.

No comments:

Post a Comment