Sunday, July 17, 2011

.: Hari ni Birthday saya laa...

Hehehe... malu pulak rasanye... dah jadi mak budak, rasa mcm tak perlu je bgtau.
Bila husband saya ucap happy Birthday tengah  malam semalam, rasa macam semacam je..hahaha..geli pulak mak rasa. Sejak dah jadi mak ni, macam tak sesuai gituh...

Saya ingat tahun ni saya dah berumur 30..rupanya belum lagi. Uh, muda lagi la saya? Haha. Semalam bila saya kira..laaa baru 29 tahun. Angka 2 lagi kepalanya.Tapi saya selalu rasa macam saya berumur 30 gituh.

Apa pun, syukur la, masih sempat berumur 29 tahun. Syukur juga, sebab sudah ada anak-anak, ada suami... dan masih ada ibu bapa, walau rasa macam dah tua... masih ada tempat nak mengadu. hehe... Petang tadi, Umi saya telefon, ucap selamat hari jadi le... heehehehhe...saya rasa sungguh lucu ... mungkin saya bukan anak yg manja kot? (perasan) atau pun saya ni bukan jenis yg gitu-gitu...

anak sedara saya nyanyikan lagu happy Birtday dalam phone tadi..beriye dia nyanyi kat mama dia... Tapi, saya tak bgtau pun si Wafiy, hari ni birthday saya. Lepas ni saya bgtau la dia. Mesti dia sibuk tanya bila pulak birthday dia...

Ok lah, cukup la pasal birthday ni. Semoga saya selamat beranak la hendaknya...(itu je yg ada di pikirankuu...)

1 comment:

  1. Happy besday Farah yg ke 19!!! upsss 29 hehehe...

    ReplyDelete