Monday, March 7, 2011

.: Popular blog?

Wah..semenjak dua ini, saya asyik terlayar blog-blog yg menganjurkan kontes. Kontes2 ni dilihat sebagai satu cara menjadikan blog seseorg itu agak femes dan difollow ramai. Setiap blogger yg ingin masuk kontes akan diminta jadi follower. Dah jadi trend pulak ye masuk kontes ni. Tuan blog pula sgt bermurah hati menyediakan pelbagai hadiah menarik.

Kenapa blog saya tak buat kontes pun?

Saya nak buat kontes apa?

Tapi, adakah saya ingin blog saya popular?

Kenapa ye org ingin popularkan laman blog masing-masing? Sebab blog anda byk iklan ek?

Blog saya kosong je..dan tak ada apa sebab pun nak popularkan blog saya. Biar le.....

5 comments:

  1. haha.. jgn la ckp camtu sedey pula dgr. blog ni fames apa sbb alin akan baca setiap post terbaru tau. kira fames jgk la tu..

    sbnrnya contest ni byk tujuan org buat ada yg nak dpt ramai member blog/follower dsbg. tak kurang juga yg nak trafik blog tinggi dan ada juga yg nk promote blog baru. klu yg jenis suka buat contest tu x pyh ckp la ada je kan.

    apa kata try buat contest/giveaway sempena berpindah ke tmpt baru ni hehe.. :p

    ReplyDelete
  2. huhu.. saya x setuju sbb byk blog yg best tapi xde kontes pun.. blog peej, tina dsb, cik epal.. blog farah pun i always baca.. w/pun jrg komen..

    Diorang wat kontes xde niat kot nak jd femes.. cuma mmg diorang murah hati nak bg adiah.. nak ramai kan kenalan...

    Mane latest picture u.. and umah baruu...

    ReplyDelete
  3. alen, aku kagum dgn semangat mu menganjur kontes..rajin benor ek nak jadi juri, pastu nak bagi hadiah pulak.. macam ada yuran penyertaan pulak kontes alin ni.

    pn mashadi-suriya, sila la rajinkan diri anda, bukan utk buat kontes...tp untuk menjemput saya membaca blog anda yg dah jadi private itu.

    saya dah tak ada apa nak tulis pasal tempat baru.. tak da mood...saya nak cutiiiiii....

    ReplyDelete
  4. su..
    knp private?
    aku nda bulih mo baca..huhu..sedih..
    mcm mana mo invite diri aku ni ahh?
    mo bg email add dgn ko ka? :D

    farah,
    su baca ka jgk msg ni? hehe..

    ReplyDelete
  5. farah & intan... aku bukan private kan.. aku mmg xde update pape pun..so aku tutup je blog tu.. rasa mcm dah terbiar sgt...

    sem ni sibuk ngan master sbb byk sangat test dan assignment... x mcm sem lepas..

    nak update pun malas.. xde citer menarik.. huhu

    ReplyDelete