Wednesday, March 16, 2011

.: Hari ni Dia dah 31...

Dia dah 31..

Dah makin meningkat umur..

Anak dah makin bertambah...

Semoga dia terus panjang umur..murah rezeki...sihat walafiat..bahagia selalu hendaknya...

Semoga dia terus sayang saya... walau macam mana pun saya.

Sebab saya sayang dia juga..

Walaupun saya suka merajuk dengan dia, tp saya memang suka merajuk dgn dia,

sebab hanya dia yg sudi layan rajuk saya..

Dia saja yg faham saya..tp saya geram dia kadang-kadang buat tak faham.

Yang saya tambah geram kalau ada org sibuk-sibuk antara saya dan dia..

suka hati lah saya nak merajuk dgn dia, dia tak amik hati dgn saya, jadi org lain kenapa sibuk?


Apapun, hari ni, saya tetap berdoa, dia akan sentiasa bersama saya..

Sehingga bila-bila....

3 comments:

  1. saya ucapkan selamat hari lahir kepada si dia yg kamu sayangi.. :)

    ReplyDelete
  2. Selamat hari ualang tahun pada dia... semoga dia sentiasa n selama-lamanya sayang kamu...:)

    ReplyDelete