Monday, February 14, 2011

.: Isnin yg sepatutnya agak bz..

..telah bertukar menjadi Isnin yg relax..
..sebab tu la..
anda dpt lihat, ada 3 entries hari ni yg saya sempt tulis..
hehe...
dgn syoknya bersandar di kerusi empuk, yg mana kalu di Sabah, kusi ni cuma ada pada en nazri sorg je..skrg kt sini, semua kusi mcm ni daa...sepatutnya saya ada kelas jam 4-5..tp budak2 dah buat cuti sendiri..diorg nak sambung terus sampai esok le tu.
takpe lah.... ganti je la hari lain.
jadi, rabu ni pulak la terpaksa saya bersusah2 kemudian.

minggu ni minggu kira peratus kehadiran pelajar...saya dah buat separuh.
separuh lagi, tunggu jumaat. yey!

1 comment:

  1. hi..farah..we're still reading ur blog eventhough u're no longer here...mm, seems like there are so many flaw u stated in ur blog about PKK and Sabah...feel a bit disapointed about it, but i know, how u're longing so much to come back to ur own place, so it's understandable..

    ReplyDelete