Wednesday, January 5, 2011

.: Yey..esok org2 kontena nak dtg rumah

Akhirnya!

Tiket pun dh selamat dibeli.

Semoga segalanya berjalan lancar.

Plan setibanya di semenanjung pun telah diatur secara kasarnya.

Secara halusnya saya malas nak mengatur sebab ia pasti memberatkan pemikiran saya.

Bagus lagi saya pikir mana pakaian2 kami sekeluarga yg paling penting di bawa terbang bersama.

Saya juga fikir, penting untuk saya bawa periuk nasi bersama, ye tak? Entah mana kedai elektrik nanti saya nak cekau ye? So, periuk letrik tu penting juga ya, dlm keadaan saya yg amat memilih makan tp tak boleh lapar pulak tu.
Cerek air? Macam melampau juga kan? hehehe...takpe, periuk nasi yg paling penting ni. Ke tak payah??
Seterika pun penting juga kan?? Mana boleh pakai baju kedut2..org aowa pun tak pandang kalu selekeh.. heh heh heh..

saya akan fikirkan kemudian lah 60kg ni apa saya nak muat.

1 comment:

  1. hahaha.. klu ikut keperluan mcm2 nk dibawa haa. boleh je bw lebih muatan nnt claim la di sana. xpun pinjam je dulu dgn sedara mara yg ada lebey hehe.

    ReplyDelete