Wednesday, May 12, 2010

.: Kinabalu Pine Resort

Yey..ini lah wajah gembira Maryam bila nak gi jalan-jalan...


Inilah dia pemandangan di Kinabalu Pine Resort. Sungguh indah sekali, lebih-lebih lagi bila sang Kinabalu menampakkan dirinya. Kalau tiada kabus, Gunung Kinabalu sangat jelas dilihat dari resort ini. Boleh nampak ada segala benda yg ada kat atas tu. Nampak macam ada khemah..ntah ler apa dia..pondok kot?? Tapi, air terjun yg turun dicelahan gunung memang jelas kelihatan deruan airnya.




Malamnya, kami 5 keluarga berbabeque di kawasan resort tersebut. Boleh dilihat dari gambar ambar ini, Wisam Wafiy dan gengnya sangat seronok sekali malam tu walaupun dalam keadaan yang amat sejuk. Huh..memang sejuk lah! Masa kat genting hari tu pun x sejuk macam ni. Tapi budak0budak ni selamba saja. Bukan main seronok duk lompat-lompat masuk bilik keluar bilik. Mak bapak sibuk berbabeque, anak2 sibuk melawat bilik.
Kaum bapa sibuk menyediakan tempat membakar .. kaum ibu rilek je lah ye...

Ni sekitar majlis perkahwinan rakan ofis babah.

No comments:

Post a Comment