Friday, April 17, 2009

.: Big Apple's Donut

Hmm... sebenarnya aku bukan suka sgt pun donut big apple. last makan tahun lepas, lepas tu xder teringin pun nk makan lagi, until.. i read about it in halen's blog. (Alin..alin, buat terliur aku jah blog mu nih!)

Mungkin teknik dia amik gambar donut tu membuatkan air liur ku meleleh, dan memaksa aku mengajak hubbiebie ku ke 1 Borneo pi beli.

Dah sampai 1 Borneo, kami xterus ke Big Apple. Gi Toys 'r us dulu. Tujuan cuma satu, nak cari puting boto susu wafiy yg sudah uzur kena gigit wafiy, dan juga sudu yg lebih ergonomik utk budak yg xmo org suap ni hah. Wafiy suka makan sendiri dan xsuka mama dan babah suap, tp paham2 je lah, yg masuk tumpah lebih byk dr yg masuk mulut. So, mama cuba cari sudu yg agak2 boleh terus masuk mulut dgn mudah la.

Terjumpa dgn Jimmy dan wife dia, Kak Na, dan cute little Itqan. Rupanya diorg dh nampak kami dulu, aku yg sibuk duk mencari sudu langsung xperasan mereka sekeluarga. Tiba2 ternampak Kak Na bimbit satu beg plastik berisi sekotak Donut. Wah..what a coincidence! Rupanya, diorg pun dtg nk beli donut jugak.

So, apa yg aku beli semalam, cuma lah beberapa ketul donut. Aku amik yg cheese, kiwi, mangga dgn snowy apa ntah. Bab2 nama makanan ni aku xberapa nk ingat la. Gambar pun xterpikir nak snap. Dah ngap masuk mulut, kenyang, beres....heheheh...

No comments:

Post a Comment